Sklep stacjonarny | F 20/80 Dobry Sklep Metalowy
ul.Powstańcza 7 lok. 1 61-546 Poznań
Czynny w godz.:
8:00 - 17:00 Poniedziałek - Piątek 9:00 - 14:00 Sobota
Wyświetl większą mapę | |
Gwarancja satysfakcji | Zakupione towary możesz zwrócić w ciągu 14 dni od daty zakupu, ponosząc jedynie koszty przesyłki. Towar nie może jednak nosić znamion użytkowania, a w przypadku produktów pakowanych przez producenta, musi mieć nienaruszone opakowanie fabryczne. | |
Promocja |
223.48PLN
199.90PLN
i
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 223.48PLN
|
55.01PLN
|
| |
Kielan - sklep metalowy | Narzędzia, śruby, gwoździe, wkręty, okucia, zamki, kołki rozporowe, liny stalowe, łańcuchy, F20/80, technika mocowania, osprzęt, chemia techniczna, kłódki, spawalnictwo, pneumatyka, gospodarstwo domowe, artykuły elektrotechniczne, artykuły instalacyjne. | |
|
|
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO www.dobrysklepmetalowy.pl dla zamówień złożonych pomiędzy 25 grudnia 2014 a 24 maja 2018
§ I DEFINICJE:
-
DOK – Dział Obsługi Klienta, za pośrednictwem którego Klient telefonicznie, e-mailowo lub poprzez korespondencję pisemną może uzyskać informacje na temat: Towarów, Sklepu oraz Regulaminu, a także złożyć Zamówienie.
-
Towar – rzecz ruchoma, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży, sprzedawana przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu na rzecz Klienta, za zapłatą Ceny
-
Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Ustawy KC, zawierana pomiędzy Usługodawcą, a Klientem z wykorzystaniem środków porozumienia się na odległość – w sklepie internetowym w tym za pośrednictwem DOK
-
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu Internetowego i/lub za pośrednictwem DOK, określające rodzaj i/lub liczbę Towaru oraz inne treści przewidziane prawem.
-
Cena - określona w złotych polskich kwota wynagrodzenia brutto (uwzględniająca należne podatki) należnego Sprzedawcy tytułem przeniesienia własności Towaru na klienta zgodnie z Umową Sprzedaży
-
Klient – i) osoba fizyczna, w tym Konsument, która posiada zdolność do czynności prawnych i/lub ukończyła co najmniej 13 rok życia, przy czym w przypadku nieukończenia przez tę osobę 18 roku życia wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego lub opiekuna prawnego, a także ii) osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która korzysta lub zamierza korzystać ze Sklepu Internetowego.
-
Konsument – Klient, o którym mowa w art I.6.i dokonujący z przedsiębiorcą, w tym ze Sprzedawcą, czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.
-
Login (Login Klienta) – adres e-mail Klienta podany w ramach Sklepu podczas tworzenia Konta przez Klienta (Rejestracji), konieczny do uzyskania dostępu do Konta Klienta.
-
Hasło - ciąg znaków alfanumerycznych, konieczny do dokonania autoryzacji w trakcie uzyskiwania dostępu do Konta, który jest określony przez Klienta podczas tworzenia Konta. Klient jest zobowiązany do zachowania Hasła w ścisłej poufności (do nieujawniania go jakimkolwiek osobom trzecim). Hasło może być zmienione w ustawieniach Konta. Sprzedawca może udostępnić Klientowi możliwość tzw. odzyskania zapomnianego Hasła w sposób określony w ramach Sklepu.
-
Konto Klienta/Konto - przestrzeń udostępniana Klientowi, w ramach której Klient może korzystać z wybranych funkcjonalności Sklepu Internetowego wskazanych w Regulaminie.
-
Koszyk - usługa udostępniana każdemu Klientowi oraz każdemu użytkownikowi Sklepu, który korzysta ze Sklepu, polegająca w szczególności na umożliwieniu mu łatwego dokonania zakupu jednego lub kilku Towarów, wpisanie Kodów rabatowych umożliwiających obniżenie Ceny na zasadach określonych odrębnymi regulaminami, wyświetlenie podsumowania Ceny zakupu poszczególnych Towarów i wszystkich Towarów łącznie (w tym ew. kosztów wysyłki).
-
Kod rabatowy - kod rabatowy wydawany przez Sprzedawcę uprawniający do nabycia Towarów oferowanych do sprzedaży w Sklepie po promocyjnej cenie lub przy uwzględnieniu określonego rabatu procentowego lub kwotowego. Klient może otrzymać kod rabatowy podczas akcji promocyjnej organizowanej na odrębnych zasadach przez Sprzedawcę.
-
Sprzedawca/Usługodawca - Firma F20/80 Maciej Kielan mieszczącą się pod adresem: ul. Powstańcza 7 lokal 1, 61-546 Poznań, wpisana do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej, posiadająca NIP: 782-102-86-29, REGON: 630433406
-
Newsletter - usługa dostarczania przez Firmę Klientowi informacji handlowej dotyczącej Towarów lub usług Sprzedawcy.
-
Promocje - szczególne warunki sprzedaży, uregulowane na zasadach wyrażonych w odrębnych regulaminach, dotyczące specjalnej oferty Sklepu obowiązującej w określonym czasie, z których Klient może skorzystać na zasadach tam określonych. W przypadku rozbieżności postanowień właściwego regulaminu Promocji z postanowieniami Regulaminu, pierwszeństwo mają postanowienia właściwego regulaminu Promocji
-
Sklep internetowy/Sklep - platforma sprzedaży Towarów oraz świadczenia usług oferowanych przez Sprzedawcę, dostępna za pośrednictwem adresu URL: http://dobrysklepmetalowy.pl
-
Ustawa – ustawa z 30maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. Z 24 czerwca 2014 r. poz. 827).
-
Ustawa KC/k.c. - ustawa z 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. 1964 Nr 16, poz. 93 ze zm.).
-
Ustawa DE – ustawa z 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Z 2002 r. NR 144, poz. 1204 z późn. zm.).
-
Ustawa PA – ustawa z 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. z 17 maja 2006 r. - Dz.U. 2006 Nr 9, poz. 631 z późn. zm.).
§ II POSTANOWIENIA OGÓLNE:
-
Korzystanie ze Sklepu wymaga spełnienia przez urządzenie końcowe i system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, minimalnych Wymagań Technicznych.
-
Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna w celu dokonania zakupu w Sklepie lub utworzenia Konta Klienta.
-
Klient ma możliwość zmiany i korygowania danych wprowadzonych podczas tworzenia Konta w każdym czasie korzystając z opcji dostępnych w ramach Konta Klienta.
-
Regulamin Sklepu Internetowego określa zasady korzystania Klientów ze Sklepu Internetowego. Usługodawca prowadzi Sklep Internetowy, w którym umożliwia Klientom składanie Zamówień i informuje Klientów o Towarach.
-
Regulamin Sklepu Internetowego stosuje się odpowiednio do Zamówień składanych za pośrednictwem DOK, o ile Klient w trakcie kontaktu z DOK podał swój adres e-mail, choćby samodzielnie nie dokonał Rejestracji. W takiej sytuacji zawarcie Umowy Sprzedaży następuje zgodnie z Regulaminem Sklepu Internetowego.
-
Informacje o Towarach, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny podane w Sklepie Internetowym stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 k.c.
-
Informacja o cenie podawana w Sklepie Internetowym ma charakter wiążący od momentu otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w treści art V.2 Regulaminu Sklepu Internetowego. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od późniejszych zmian cen w Sklepie Internetowym, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Towarów.
§ III DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA:
Dział Obsługi Klienta (DOK) udziela Klientom informacji w zakresie prowadzonej przez Sklep działalności, w dni robocze w godzinach od 8.00 do 17.00 pod numerami telefonów: (61) 8331778, (61) 8337870 oraz pod adresami e-mail: dok@dobrysklepmetalowy.pl lub info@dobrysklepmetalowy.pl Opłata dla Konsumenta za połączenie telefoniczne z DOK pod wskazanym numerem jest równa opłacie za zwykłe połączenie telefoniczne zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy usług, z którego korzysta Klient.
§ IV ZAKRES, WARUNKI I ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO:
-
Usługodawca zobowiązuje się do świadczeń na rzecz Klienta w zakresie i na warunkach określonych w Regulaminie Sklepu Internetowego.
§ V ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY TOWARU W SKLEPIE INTERNETOWYM:
-
Klient może złożyć Zamówienie w Sklepie Internetowym na wybrane przez siebie Towary. Po złożeniu Zamówienia Klient otrzymuje wiadomość e-mail potwierdzającą wpływ Zamówienia do Sklepu Internetowego.
-
Umowa Sprzedaży Towarów zostanie zawarta w chwili otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail potwierdzającej przyjęcie zamówienia: „Zamówienie nr E-XXXX – potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży”
-
Klient może anulować Zamówienie przed dniem otrzymania wiadomości e-mail, o której mowa w punkcie V.2 Regulaminu Sklepu Internetowego. W tym celu należy się skontaktować z DOK.
-
Możliwość anulowania Zamówienia, nie uchybia możliwości odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługującej Konsumentom, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
-
Klient ma możliwość uiszczenia zapłaty: przelewem bankowym, gotówką przy odbiorze lub poprzez serwisy: Przelewy24 oraz PayByNet.
-
Zamówienie zostanie przekazane do realizacji niezwłocznie po zawarciu Umowy Sprzedaży.
-
W celu realizacji Zamówienia Klient jest zobowiązany podać wszystkie niezbędne dane umożliwiające jego realizację.
-
Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem dostępności Towarów. W przypadku niedostępności Towaru, Klient zostanie niezwłocznie poinformowany o czasie oczekiwania na realizację Zamówienia, z prośbą o potwierdzenie woli dalszej ich realizacji lub o anulowaniu Zamówienia z powodu trwałego braku Towarów. W przypadku trwałego braku Towaru lub rezygnacji Klienta z dalszej realizacji Zamówienia, Klient niezwłocznie otrzyma zwrot uiszczonych przez siebie opłat.
-
Warunki realizacji zamówień nietypowych (nie wynikających z prezentacji towarów na stronie internetowej Sklepu) są każdorazowo indywidualnie ustalane z Klientem.
-
Koszty dostawy ponosi Klient, chyba, że warunki Promocji stanowią inaczej.
-
Ceny dostawy są indywidualnie obliczane według wagi wybranych Towarów. Można je sprawdzić wrzucając wybrane Towary do Koszyka.
-
Zamówiony towar dostarczamy za pomocą firm kurierskich DHL i UPS, lub za pośrednictwem Poczty Polskiej.
§ VI UPRAWNIENIE DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY:
-
Konsument, który zawarł Umowę Sprzedaży na odległość, w tym w Sklepie Internetowym może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów z wyjątkiem kosztów określonych wart. VI.6, VI.8
-
Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku gdy Umowa Sprzedaży obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części, dla pozostałych umów – od dnia ich zawarcia.
-
Konsument może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załączniku nr 1 do Regulaminu Sklepu Internetowego i wysłać je do Usługodawcy na adres: Dobry Sklep Metalowy, Ul. Powstańcza 7 lokal 1, 61-546 Poznań lub na adresy e-mail: bok@dobrysklepmetalowy.pl lub info@dobrysklepmetalowy.pl
-
W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej na odległość, Umowę Sprzedaży uważa się za niezawartą.
-
Jeżeli przedsiębiorca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem.
-
Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
-
Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedawcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba, że przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
-
Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Konsument zwraca towar na swój koszt.
-
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
-
Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa nie przysługuje Konsumentowi, w odniesieniu do umów:
-
W której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
-
W której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
-
W której cena zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu odstąpienia od umowy.
-
W której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
-
W chwili odstąpienia przez Konsumenta od umowy zawartej na odległość wygasają powiązane z nią umowy dodatkowe zawarte przez Konsumenta, jeżeli na ich podstawie świadczenie jest spełniane przez przedsiębiorcę lub osobę trzecią na podstawie porozumienia z przedsiębiorcą. Konsument nie ponosi kosztów związanych z wygaśnięciem tych umów, z wyjątkiem kosztów określonych w artykułach: art. VI.6, VI.8
-
Usługodawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
-
Przepisów Ustawy nie stosuje się do umów zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa, jeżeli Konsument jest zobowiązany do zapłaty kwoty nieprzekraczającej pięćdziesięciu złotych (50 zł)
§ VII RĘKOJMIA I GWARANCJA:
-
Usługodawca dostarcza towary bez wad. Usługodawca jako Sprzedawca odpowiada, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub wadę prawną (Rękojmia) w zakresie określonym Ustawą KC.
-
Żadne z postanowień Regulaminu nie ogranicza uprawnień Konsumenta jakie przysługują mu na podstawie przepisów obowiązującego prawa na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
-
Sprzedawca nie jest gwarantem Towarów. Uprawnienia z tytułu Gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w dokumencie gwarancyjnym dołączanym do Towaru.
-
Reklamacje z tytułu Rękojmi i Gwarancji można przesłać na adres: Dobry Sklep Metalowy, Ul. Powstańcza 7 lokal 1, 61-546 Poznań, a w przypadku roszczeń z tytułu Gwarancji także bezpośrednio w autoryzowanych serwisach wskazanych w dokumencie gwarancyjnym Towaru.
-
Dodatkowych informacje o sposobie odsyłania reklamowanego Towaru i składania reklamacji udziela DOK.
§ VIII USŁUGA NEWSLETTERA:
-
W celu zawarcia usługi dostarczania przez Sklep Internetowy Newslettera, Klient zobowiązany jest wyrazić zgodę na otrzymywanie Newslettera poprzez: udostępnienie swojego aktywnego adresu e-mail w przeznaczonym do tego miejscu na stronie internetowej Sklepu oraz naciśnięciu odpowiedniego przycisku potwierdzającego wolę otrzymywania Newslettera lub; zaznaczenie odpowiedniego checkbox'u w procesie rejestracji Konta Klienta lub, zmianę ustawień (zaznaczenie odpowiedniego pola) dotyczących Newslettera w ramach Konta Klienta oraz naciśnięcie odpowiedniego przycisku potwierdzającego wolę otrzymywania Newslettera.
-
Umowa o świadczenie usługi dostarczania Newslettera zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia przez Klienta woli otrzymywania Newslettera poprzez kliknięcie w link aktywujący przesyłany przez Sklep na podany przez Klienta adres e-mail lub z chwilą wyrażenia przez użytkownika woli otrzymania Newslettera w ramach zmian ustawień Konta i naciśnięcia odpowiedniego przycisku.
-
Klient może w każdym czasie rozwiązać Umowę o Świadczenie Usług w zakresie dostarczania usługi Newslettera.
§ IX POSTANOWIENIA PRZEJŚCIOWE I KOŃCOWE:
-
Umowa sprzedaży Towarów może być zawarta tylko i wyłącznie w języku polskim.
-
W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa obowiązującego na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, a w szczególności Ustawy, Ustawy KC, Ustawy DE oraz Ustawy PA.
-
Aktualny Regulamin jest publikowany w Sklepie Internetowym oraz na każde żądanie Klienta może mu być dostarczony drogą elektroniczną (na adres e-mail wskazany w Koncie Klienta) bez dodatkowych opłat.
-
Usługodawca powiadomi Klienta o każdorazowej zmianie Regulaminu, w formie komunikatu przesłanego na adres e-mail podany Usługodawcy przez Klienta.
-
Regulamin wchodzi w życie 25 grudnia 2014 r.
Załącznik nr 1 do Regulaminu Sklepu Internetowego
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
F20/80 Maciej Kielan
Ul. Powstańcza 7 lok. 1
61-546 Poznań
dok@dobrysklepmetalowy.pl, info@dobrysklepmetalowy.pl
– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:
…............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
…............................................................................................................................................................
– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
…............................................................................................................................................................
– Adres konsumenta(-ów)
…............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
…............................................................................................................................................................
– Data
…............................................................................................................................................................
(*) Niepotrzebne skreślić.
Wydrukuj |
|
Twój koszyk jest pusty | |
SZANOWNI KLIENCI !
%
CENY W SKLEPIE INTERNETOWYM SĄ NIŻSZE OD CEN W SKLEPIE STACJONARNYM !
SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ PRZEZ SKLEP INTERNETOWY.
| |
Zapraszamy wszystkie przedsiębiorstwa do skorzystania z zakupów w hurtowni narzedziowej on-line.
| |
Ze względu na ogromną ilość pozycji w naszym e-sklepie w przypadku trudności ze znalezieniem danego produktu zachęcamy do używania opcji SZUKAJ, jeśli jednak nie ma tego czego potrzebujesz lub masz szczegółowe pytania prześlij mail z zapytaniem na:
| |
Kanały Płatności | Płać szybko i wygodnie za zakupy w Naszym sklepie dzięki elektronicznym płatnościom Przelewy24
| |
Nowości w ofercie | | |
|